Moram da pozdravim septembar, red je.. Mada ga, iskreno, nikada nisam volela. Podseća me na kraj leta i rano budjenje. Ne preostaje mi ništa drugo, nego da setno razmišljam o moru na kom sam bila u junu (davno beše, sećam se ja :)).

U ovom postu nosim  morsku suknju, koja me podseća na Tasos, giros i Grekos (rimovalo se, morala sam :)) .
 Prvi deo slika je kombinacija midi suknje na pruge i bele majice sa spuštenim ramenima. A kraj sam  ostavila najdraže dve slike sa gore spomenutog , prelepog  Grčkog ostrva, u istoj suknji koja budi 'slana' sećanja, samo kombinovana sa dugačkim šalom od 4 metra koji nosim kao top i može da se nosi na bezbroj načina. O tome ću, nadam se, nekom drugom prilikom .
Do sledećeg posta,
D.






" Sve je tako tiho. I u mojoj duši
Produženo vidim ovo mirno more:
Šume oleandra, ljubičaste gore, i bled obzor što se proteže i puši"
J. Dučić





ph.Maja Macanović



scarf top and skirt- my design 
 sandals- Zara


0 comments: