Da li ste nekada hteli da nosite bluzu kao haljinu, ali je previše kratka i providna?Hteli bi ste,možda, da je nosite kao tuniku, ali je previše  široka?Ja sam svoju novu boho tuniku želela da nosim kao haljinu. Rešila sam to tako što sam obukla ispod suknju od istog materijala, sa bordurom od heklane čipke, koja se savršeno uklopila, a dobila sam na željenoj dužini. Oko struka sam vezala pojas i tako sam dobila haljinu sa istaknutim strukom. Verujem da nikada ne bi ste pogodili da je ovo dvodelni komplet.Nadam se da sam vam dala ideju ! Izvucite sve one komade koji su vam široki ili prekratki i redizajnirajte ih po meri. Čuvene rečenice: "Nešto mi ne stoji ova dužina!", "Da mi je samo malo duža i uža!" su lako rešive.  Imaćete novu odevnu kombinaciju, uz malo mašte i truda.Do sledećeg posta,D.



"The way we dress affects the way we think,  
the way we feel,
the way we act,
& the way others
react to us. "      

Judith Rasband





"I think that playing dress-up,begins at age five,and never truly ends."  Kate Spade


  tunic-unknown brand // skirt-my design //heels- Zara // hat- from Greece

0 comments: