Juce je bio divan dan, nasem kumicu Vuku rodjendan. Videli smo se sa nekim dragim licima i disali punim plucima u omilljenom gradu.U igraonici "Igraliste" u Novom Sadu se odigrala zurka. S obzirom da se bavim sa tim tj. radim decije rodjendane, volim da vidim drugacije i nove rodjendaonice i koncepte proslava kako bih unela novine u svoj posao. A sinulo mi je mnoogo novih ideja.

Za ovu priliku sam sasila haljinu od velura sa pertlama na dekolteu, A forme, koja asocira na vesele '70-e,
carape sa pletenicama, Batine kozne cizme preko kolena, P..S.. sesir od stofa i Doca veliku torbu. Uz ovu kombinaciju bi lepo isla i mala torba, ali put sa detetom zahteva vecu torbu :) Razumece me mame. 
Od nakita sam stavila samo jednu narukvicu, jer bi sve drugo bilo previse.

suede lace up dress- my design // socks-HM// boots-Bata//hat-P..S..// bag-Doca// bracelet-Stradivarius

1 comments:

Beba Göttel says:
at: September 28, 2015 at 11:42 AM said...

Bas mi se svidja outfit! :D

www.bebagottel.blogspot.com